Nieuwsbrief!

november 2, 2020 0 Door admin

In dit bericht vindt u een nieuwsbrief vanuit de fractie en een persoonlijke boodschap van fractievoorzitter Johnny Lukasse. De afgelopen maanden zijn er veranderingen in de fractie geweest. Alle fractieleden, waarvan sommigen dus nog maar kort actief zijn, stellen zich voor en vertellen iets over hun inzet.

Geachte lezer,

We leven in een tijd met veel onzekerheid. Er zijn vaste kaders weggevallen en er is veel onduidelijkheid. Hoe lang zal het virus rondgaan en zal het oude, normale leven wel terug komen? Dat vraagt om begrip, begrip voor elkaars vragen, zorgen, angst en eenzaamheid. Het laat ons zien dat wij niet alles in de hand hebben en onder controle hebben. Het laat ons allemaal zien dat wij afhankelijke mensen zijn. Laten we zo veel mogelijk vertellen dat we afhankelijk mogen zijn van Gods leiding en trouwe zorg. Hij is het geweest die ons als fractie de gezondheid en de kracht heeft gegeven om in de achterliggende tijd het politieke werk te kunnen doen in de Gemeente Raad van Goes.  Tijdens de komende Begrotingsraad willen wij er op wijzen dat we volledig afhankelijk zijn van wat onze God doet, Die alles goed doet. Die boodschap mag overal klinken, juist in deze crisis waarin wij nu verkeren. Als SGP-ChristenUnie fractie hopen ook in het nieuwe begrotingsjaar 2021 in afhankelijkheid van God ons werk te mogen doen.

Johnny Lukasse